czwartek, 24 września 2015

Wakacje '15



Yo!
            Dłuuugo, dłuuugo nic… czas obudzić towarzystwo…
Wita Was jeszcze bardziej melancholijna Zuzu po roku przerwy. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo tęskniłam… :CC Ale już jestem… spokojnie… autografy później J
            Wakacje były dla mnie typowe – zabiegane: Pół-harcerskie i pół-rodzinne. Standardowo brak czasu dla siebie… ale przynajmniej dałam na shatle time, więc uznajmy to za … wynagrodzenie… czy coś…

            TOUR
Obóz harcerski: Zarzęcin,
Harcwyjazdy: -Opole
Rodzina:         - Łódź
                        - Zamość
                        - Szczebrzeszyn
                        - Lublin
                        - Sandomierz
                        - Pacanów

W podsumowaniu…
Było naprawdę ok. Chciała zwiedzić Łódź pod kątem filmowym i to zrobiłam. Dodatkowo było to moim zadaniem na „sama”… żyć nie umierać J Zamość (o dziwo) zachwycił mnie pod względem architektury… Szczebrzeszyn był naprawdę ładny… lepiej niż Lublin… niestety.. ale o tym kiedy indziej. Sandomierz zwiedzałam 9 lat temu, ale wtedy nie było jeszcze „Ojca Mateusza”. Fajny. Pacanów dla dzieci… zuchol Zuzu stwierdza… dla dzieci.

koteł wakacji : Szczebrzeszyn
rysunek wakacji
           








mem wakacji






 tekst wakacji:
" - Druhno kiedy pójdziemy nad jezioro?
   - To jest zalew ignorancie!!"

Książka wakacji:
"Opiekunowie tajemnic: Muzeum złodziei"Lian Tanner


Piosenka miesiąca


A jak Wasze wakacje? Jestem strasznie ciekawa. Piszcie <3

~CiaoOOoOOoOOOoOo <3
Wasza Zuzu
~Audycja zawiera lokowanie produktów

4 komentarze:

  1. Obóz - Śluza, Banie Mazurskie. Zlot HAL Dzikie Mazury - Republika Ściborska.
    Chwilka leniuchowania w domku... Potem zaraz Oaza w Ochotnicy Dolnej... Dzień Wspólnoty w Krościenku... Dom... Dzień Wspólnoty (pooazowy) w Częstochowie... Herbatka w Zabrzu... I tak jakoś przeminęło...

    OdpowiedzUsuń